GY.I.K.
1. Hogyan tudom visszaküldeni a nem megfelelő terméket?
Abban az esetben, ha a megvásárolt terméket nem tudod felhasználni, van lehetőség visszaküldésre. Lehet kompatibilitási probléma, vagy például egy ruha, sisak esetében nem nyeri el a tetszésed.
Elsősorban csak használatlan, be nem épített termékek esetében van lehetőség visszaküldésre, melyet minden esetben jelezni kell nekünk!
A termék visszaküldésénél lényeges kérdés, hogy milyen formában kézbesítettük a termék(ek)et, eltér a visszaküldés módja.
- Amennyiben Foxpost automatában vetted át a csomagot, akkor lehetőség van 30 napig ingyenes visszaküldésre.
- Amennyiben nem automatába kérted, hanem házhozszállítással, akkor új termék rendelése esetén csomagcserével, vagy saját költségen történő postázással tudjuk a nem megfelelő termék(ek)et kicserélni/visszáruzni.
Bármelyik megoldási formát választod, mindenképpen szeretnénk, hogy:
a termék(ek) megfelelő módon legyenek becsomagolva.
A csomagot kérjük úgy készítsd el, hogy egy külön dobozba teszed a termék(ek)et, azért, hogy a saját csomagolása ne tudjon megsérülni, illetve semmilyen külső hatás ne rongálja meg.
2. Az oldalon feltüntetett ár tartalmazza az ÁFA-t?
Természetesen az oldalunkon feltüntetett árak mind bruttó árak, tehát az általános forgalmi adót tartalmazzák.
Rendelést követőn a megrendelő részére elektronikus számlát küldünk a regisztráció során megadott e-mail címre.
3. A termékek ára egy darabra vonatkozik?
A legtöbb termék esetében az ár egy darabra vonatkozik, viszont számos kivétel van ez alól. Például: markolatok, kormányszarvak, fékbetétek, tárcsafékbetétek, pedálok, hajtóművek – tulajdonképpen ezeket a termékeket nem is lehet egyesével megvásárolni, csak párban.
4. A webáruházban az összes termék állapota új?
Egyértelműen igen, elsősorban csak új termékek értékesítésével foglalkozunk. Ezekre a termékekre érvényesek az éppen aktuális jogszabályok, rendeletek. Ezek függvényében érvényesíthető a jótállás.
5. FOXPOST-automatával kapcsolatos kérdések!
- Mennyi időm van átvenni a csomagot a FOXPOST automatából?
3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban.
A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.
Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található.
Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.
- Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk.
Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1299 Ft.
Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon.
Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 550 Ft ellenében.
Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül.
Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.
- Hogyan veheti át a címzett a csomagot?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet.
Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést.
Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.
- A címzett helyett más is átveheti a csomagot?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
- Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?
Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről.
Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot.
Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket.
Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.
- Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?
Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.
Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.
- Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?
Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat.
Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába.
Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk.
Az üzenetben találsz egy nyitókódot.
Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.
Ha már fizettél online, kész is vagy.
Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat.
Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.
6. A rendszer nem enged belépni! Mi lehet a komplikáció oka?
Amennyiben a regisztrációt követően nem sikerül belépni a webáruházunkba, akkor a következő hibák fordulhatnak elő:
Új profil létrehozását nem javasoljuk, mert elvesznek a korábbi rendelések követhetőségi, illetve az esetleges hűségpontok is átkerülnek az éterbe.
Ezek volnának a lehetséges problémák:
Elmaradt regisztráció aktiválás.
A regisztráció útján történő végig haladást követően, küld a rendszerünk egy automatikusan generált levelet, amelyben megtalálod a profil aktiválásához szükséges linket.
Abban az esetben, ha nem érkezik meg ez az üzenet pár percen belül, akkor:
- előfordulhat, hogy a levelezőrendszer túlterheltsége miatt nem érkezett meg. Ilyenkor várj 5-10 percet, hátha megérkezik a levél.
- ellenőrizd a Kéretlen/Spam mappát, hátha biztonságtalannak vélte a levelezőrendszer.
- történetesen az is előfordulhat, hogy hibás e-mail cím került megadásra, így a rendszer nem jó helyre próbálja az aktiválólinket küldeni.
Hibás jelszó.
- Abban az esetben, ha már aktiváltad a beregisztrált profilodat, viszont régebben vásároltál nálunk, így nem emlékszel a regisztráció során megadott belépési jelszóra, akkor a legegyszerűbb az „elfelejtettem a jelszót” fülre kattintani – így újabb regisztráció nélkül használható a profil.
- Amennyiben az e-mail címedre sem emlékszel vagy talán már másikat használsz, akkor az ügyfélszolgálatunkon keresztül, név, cím, adatok alapján be tudjuk azonosítani a vásárlói profilt, így elkerülhető az újabb regisztráció.
Hibás felhasználónév.
- Létrejöhet olyan eset, hogy kértél egy új belépési jelszót, viszont a rendszer mégsem enged belépni. Ez akkor fordulhat elő, ha hibás felhasználóhoz kapcsolod a kért jelszót.
- Ebben az esetben telefonon vagy e-mailben érdemes minket felkeresni, hogy az adott levelezőcímhez tudjunk felhasználót párosítani a sikeres belépés érdekében.
7. Miért szükséges a telefonszám megadása?
Elsősorban azért szükséges a telefonszám megadása, hogy csomagszállítás esetén a futár tudja jelezni érkezését, illetve automata esetében a csomag beérkezését az automatába.
Másodsorban pedig azért, ha a termék(ek)kel/rendelés(ek)kel kapcsolatban bármilyen komplikáció lép fel, tudjuk neked mihamarabb jelezni.
8. Mi a teendő, ha nem érkezett visszajelzés a rendelésem fogadásáról?
A rendelést követően néhány percen belül kapsz egy automatikus visszajelzést, miszerint a rendszerünk fogadta a rendelésedet. Abban az esetben, ha ez nem érkezik meg, akkor valószínűleg rossz e-mail címet adtál meg.
Amennyiben az e-mail címed mégis egyezik, akkor létezhet, hogy a kéretlen, a levélszemét, vagy a promóciók mappákba helyezte a levelezőprogram.
Végső esetben akár az is előfordulhat, hogy nem fejezted be a rendelést, így nincs lezárva a vásárlás.
9. Megközelítőleg mennyi ideig tart a megrendelés feldolgozása?
A rendeléseket egy munkanapon belül feldolgozzuk, illetve az általad megadott e-mail címre tájékoztatót küldünk a megrendelésed állapotáról.
10. Mikorra várható a termék kiszállítása?
A rendeléseket egy munkanapon belül feldolgozzuk, illetve a megrendelést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak/betesszük az automatába.
Futárszolgálat esetében legtöbb esetben a feladást követő/vagy az azutáni munkanapon kiszállítják a terméket.
FOXPOST automata esetében néhány nappal meghosszabbodhat a folyamat. További információ: www.foxpost.hu
11. Van lehetőség személyes átvételre?
Természetesen igen, van lehetőség személyes átvételre is, általában a megrendelést követő munkanap délutánjától. A rendelés státuszában mindenképpen jelezzük, amikor a termék biztosan átvehető nálunk, Gödöllőn.
12. Rendelésátvételre hétvégén is van lehetőség?
Üzletünk nyitvatartási ideje: hétfőtől-péntekig 9:00-17:00, tehát hétvégén sajnos nincs lehetőség termékátvételre, viszont rendeléseket természetesen fogadunk szünnapokon is.
13. Más is átveheti a rendelésem?
Igen, mindössze a rendelés azonosítószámára van szükségünk, illetve amennyiben készpénzes fizetést választottál, az ellenérték kiegyenlítésére.
14. Különbözhet a számlázási és s szállítási cím?
Egyértelműen igen, elsősorban ez cégekre jellemző, miszerint a székhely és a telephely címe nem egyezik. Magánszemélyek esetében az esetleges jótállás, illetve a vásárlás igazolásához szükséges a számla.
15. Van lehetőség módosítani a megrendelésemen?
A megrendeléseket általában 1 munkanapon belül feldolgozzuk, így a rendelés gomb lenyomása után néhány órával van még lehetőség módosításra.
Ehhez mindenképpen telefonon (+36300741347) szükséges minket felkeresni, és mindenben segítünk.
16. Sérült csomag esetén mi a teendő?
Amennyiben a csomagon valamilyen külső sérülés található, mindenképpen jelezd a futárnak, és vegyetek fel jegyzőkönyvet a szállító kolléga segítségével.
Az általunk küldött termék(ek)et mindig lelkiismeretesen becsomagoljuk.
Abban az esetben, ha a csomagoláson belül sérült meg a termék:
- A következőképpen kell eljárni ebben az esetben: Készíts fotót az adott sérülésről, néhány mondatban foglald össze, hogy mi történt, illetve mi sérült meg pontosan.
- A legpraktikusabb, ha mindezt egy e-mail formájában juttatod el hozzánk, a kiszállított rendelés azonosítója kíséretében. (Telefonon is tudunk segíteni, de az e-mail írást akkor sem tudjuk elkerülni.)