Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

1. Hogyan tudom visszaküldeni a nem megfelelő terméket?

Abban az esetben, ha a megvásárolt terméket nem tudod felhasználni, van lehetőség visszaküldésre. Lehet kompatibilitási probléma, vagy például egy ruha, sisak esetében nem nyeri el a tetszésed.

Elsősorban csak használatlan, be nem épített termékek esetében van lehetőség visszaküldésre, melyet minden esetben jelezni kell nekünk!

A termék visszaküldésénél lényeges kérdés, hogy milyen formában kézbesítettük a termék(ek)et, eltér a visszaküldés módja.

  • Amennyiben Foxpost automatában vetted át a csomagot, akkor lehetőség van 30 napig ingyenes visszaküldésre.
  • Amennyiben nem automatába kérted, hanem házhozszállítással, akkor új termék rendelése esetén csomagcserével, vagy saját költségen történő postázással tudjuk a nem megfelelő termék(ek)et kicserélni/visszáruzni.

Bármelyik megoldási formát választod, mindenképpen szeretnénk, hogy:

a termék(ek) megfelelő módon legyenek becsomagolva.

A csomagot kérjük úgy készítsd el, hogy egy külön dobozba teszed a termék(ek)et, azért, hogy a saját csomagolása ne tudjon megsérülni, illetve semmilyen külső hatás ne rongálja meg.

 

2. Az oldalon feltüntetett ár tartalmazza az ÁFA-t?

Természetesen az oldalunkon feltüntetett árak mind bruttó árak, tehát az általános forgalmi adót tartalmazzák.

Rendelést követőn a megrendelő részére elektronikus számlát küldünk a regisztráció során megadott e-mail címre.

 

3. A termékek ára egy darabra vonatkozik?

A legtöbb termék esetében az ár egy darabra vonatkozik, viszont számos kivétel van ez alól. Például: markolatok, kormányszarvak, fékbetétek, tárcsafékbetétek, pedálok, hajtóművek – tulajdonképpen ezeket a termékeket nem is lehet egyesével megvásárolni, csak párban.

 

4. A webáruházban az összes termék állapota új?

Egyértelműen igen, elsősorban csak új termékek értékesítésével foglalkozunk. Ezekre a termékekre érvényesek az éppen aktuális jogszabályok, rendeletek. Ezek függvényében érvényesíthető a jótállás.

 

5. FOXPOST-automatával kapcsolatos kérdések!

 

  • Mennyi időm van átvenni a csomagot a FOXPOST automatából?

3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban.

A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található.

Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

 

  • Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk.

Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1299 Ft. 

Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon.

Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 550 Ft ellenében.

Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül.

Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

 

  • Hogyan veheti át a címzett a csomagot?

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet.

Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést.

Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.


Házhoz szállítás
esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.


A kiszállítást megelőzően SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.


Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

 

  • A címzett helyett más is átveheti a csomagot?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

 

  • Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről.

Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot.

Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket.

Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

 

  • Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

 

  • Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat.

Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába.

Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk.

Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.

Ha már fizettél online, kész is vagy.

Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat.

Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

 

6. A rendszer nem enged belépni! Mi lehet a komplikáció oka?

Amennyiben a regisztrációt követően nem sikerül belépni a webáruházunkba, akkor a következő hibák fordulhatnak elő:

Új profil létrehozását nem javasoljuk, mert elvesznek a korábbi rendelések követhetőségi, illetve az esetleges hűségpontok is átkerülnek az éterbe.

 

Ezek volnának a lehetséges problémák:

Elmaradt regisztráció aktiválás.

A regisztráció útján történő végig haladást követően, küld a rendszerünk egy automatikusan generált levelet, amelyben megtalálod a profil aktiválásához szükséges linket.

Abban az esetben, ha nem érkezik meg ez az üzenet pár percen belül, akkor:

  • előfordulhat, hogy a levelezőrendszer túlterheltsége miatt nem érkezett meg. Ilyenkor várj 5-10 percet, hátha megérkezik a levél.
  • ellenőrizd a Kéretlen/Spam mappát, hátha biztonságtalannak vélte a levelezőrendszer.
  • történetesen az is előfordulhat, hogy hibás e-mail cím került megadásra, így a rendszer nem jó helyre próbálja az aktiválólinket küldeni.

 

Hibás jelszó.

  • Abban az esetben, ha már aktiváltad a beregisztrált profilodat, viszont régebben vásároltál nálunk, így nem emlékszel a regisztráció során megadott belépési jelszóra, akkor a legegyszerűbb az „elfelejtettem a jelszót” fülre kattintani – így újabb regisztráció nélkül használható a profil.
  • Amennyiben az e-mail címedre sem emlékszel vagy talán már másikat használsz, akkor az ügyfélszolgálatunkon keresztül, név, cím, adatok alapján be tudjuk azonosítani a vásárlói profilt, így elkerülhető az újabb regisztráció.

 

Hibás felhasználónév.

  • Létrejöhet olyan eset, hogy kértél egy új belépési jelszót, viszont a rendszer mégsem enged belépni. Ez akkor fordulhat elő, ha hibás felhasználóhoz kapcsolod a kért jelszót.
  • Ebben az esetben telefonon vagy e-mailben érdemes minket felkeresni, hogy az adott levelezőcímhez tudjunk felhasználót párosítani a sikeres belépés érdekében.

 

7. Miért szükséges a telefonszám megadása?

Elsősorban azért szükséges a telefonszám megadása, hogy csomagszállítás esetén a futár tudja jelezni érkezését, illetve automata esetében a csomag beérkezését az automatába.

Másodsorban pedig azért, ha a termék(ek)kel/rendelés(ek)kel kapcsolatban bármilyen komplikáció lép fel, tudjuk neked mihamarabb jelezni.

 

8. Mi a teendő, ha nem érkezett visszajelzés a rendelésem fogadásáról?

A rendelést követően néhány percen belül kapsz egy automatikus visszajelzést, miszerint a rendszerünk fogadta a rendelésedet. Abban az esetben, ha ez nem érkezik meg, akkor valószínűleg rossz e-mail címet adtál meg.

Amennyiben az e-mail címed mégis egyezik, akkor létezhet, hogy a kéretlen, a levélszemét, vagy a promóciók mappákba helyezte a levelezőprogram.

Végső esetben akár az is előfordulhat, hogy nem fejezted be a rendelést, így nincs lezárva a vásárlás.

 

9. Megközelítőleg mennyi ideig tart a megrendelés feldolgozása?

A rendeléseket egy munkanapon belül feldolgozzuk, illetve az általad megadott e-mail címre tájékoztatót küldünk a megrendelésed állapotáról.

 

10. Mikorra várható a termék kiszállítása?

A rendeléseket egy munkanapon belül feldolgozzuk, illetve a megrendelést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak/betesszük az automatába.

Futárszolgálat esetében legtöbb esetben a feladást követő/vagy az azutáni munkanapon kiszállítják a terméket.

FOXPOST automata esetében néhány nappal meghosszabbodhat a folyamat. További információ: www.foxpost.hu

 

11. Van lehetőség személyes átvételre?

Természetesen igen, van lehetőség személyes átvételre is, általában a megrendelést követő munkanap délutánjától. A rendelés státuszában mindenképpen jelezzük, amikor a termék biztosan átvehető nálunk, Gödöllőn.

 

12. Rendelésátvételre hétvégén is van lehetőség?

Üzletünk nyitvatartási ideje: hétfőtől-péntekig 9:00-17:00, tehát hétvégén sajnos nincs lehetőség termékátvételre, viszont rendeléseket természetesen fogadunk szünnapokon is.

 

13. Más is átveheti a rendelésem?

Igen, mindössze a rendelés azonosítószámára van szükségünk, illetve amennyiben készpénzes fizetést választottál, az ellenérték kiegyenlítésére.

 

14. Különbözhet a számlázási és s szállítási cím?

Egyértelműen igen, elsősorban ez cégekre jellemző, miszerint a székhely és a telephely címe nem egyezik. Magánszemélyek esetében az esetleges jótállás, illetve a vásárlás igazolásához szükséges a számla.

 

15. Van lehetőség módosítani a megrendelésemen?

A megrendeléseket általában 1 munkanapon belül feldolgozzuk, így a rendelés gomb lenyomása után néhány órával van még lehetőség módosításra.

Ehhez mindenképpen telefonon (+36300741347) szükséges minket felkeresni, és mindenben segítünk.

 

16. Sérült csomag esetén mi a teendő?

Amennyiben a csomagon valamilyen külső sérülés található, mindenképpen jelezd a futárnak, és vegyetek fel jegyzőkönyvet a szállító kolléga segítségével.

Az általunk küldött termék(ek)et mindig lelkiismeretesen becsomagoljuk.

Abban az esetben, ha a csomagoláson belül sérült meg a termék:

  • A következőképpen kell eljárni ebben az esetben: Készíts fotót az adott sérülésről, néhány mondatban foglald össze, hogy mi történt, illetve mi sérült meg pontosan.
  • A legpraktikusabb, ha mindezt egy e-mail formájában juttatod el hozzánk, a kiszállított rendelés azonosítója kíséretében. (Telefonon is tudunk segíteni, de az e-mail írást akkor sem tudjuk elkerülni.)